Klachtenprocedure
Kinderopvang Cowboys & Angels doet haar uiterste best om de bemiddeling en begeleiding zo goed mogelijk te laten verlopen en uiteraard willen we graag dat u meer dan tevreden bent over onze kinderopvang. Toch kan het gebeuren dat er een verschil van mening ontstaat. Heeft u een wens, een opmerking of een meningsverschil/klacht? Het is vaak het beste dat u dit bespreekt met de betreffende (pedagogisch) medewerker of de vestigingsmanager. Wellicht kunt u door middel van een gesprek tot een oplossing komen. Als u het moeilijk vindt om het gesprek aan te gaan kunt u de hulp inroepen van één van de andere medewerkers of de oudercommissie. Zij zullen professioneel omgaan met uw zorgen, kritiek en feedback.
Komt u er niet uit tijdens een gesprek of wilt u direct een klacht indienen? Heeft u een suggestie of een wens die u wilt doorgeven? Dat kan door middel van het sturen van een e-mail naar admin@cowboys-angels.nl. Indien beide partijen niet tot een oplossing komen bestaat er de mogelijkheid om u te wenden tot de Geschillencommissie Kinderopvang.
Als ouder/verzorger kunt u zich ook te allen tijde rechtstreeks - zonder tussenkomst van Kinderopvang Cowboys & Angels - richten tot de 'Geschillencommissie Kinderopvang'. Voor meer informatie, bemiddeling en advies kunt u terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang. De volledige klachtenprocedure en het klachtenreglement liggen ter inzage op de opvanglocatie.